Shipping was quick, the item was packaged well and the item appeared as in photos.
t***a (913)- Feedback left by buyer.
Past 6 months
Verified purchase
Item as described, good communication, prompt delivery.
Reply from: alehaw5000- Feedback replied by seller alehaw5000.- Feedback replied by seller alehaw5000.
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a smooth experience with your purchase. We hope to do business again with you soon!
g***o (287)- Feedback left by buyer.
Past year
Verified purchase
Item arrived just as described. Lightning fast shipping perfect piece I needed to finish my Escalade conversion! A+ eBayer!
Reply from: alehaw5000- Feedback replied by seller alehaw5000.- Feedback replied by seller alehaw5000.
Hello,
We are happy to hear you had a great experience with us! We hope to do business with you again in the future!
n***b (1341)- Feedback left by buyer.
Past year
Verified purchase
Excellent transaction, great price, fast shipping.
Reply from: alehaw5000- Feedback replied by seller alehaw5000.- Feedback replied by seller alehaw5000.
We're happy to hear you had a great experience with us! Hopefully we talk to you again soon!
e***d (1869)- Feedback left by buyer.
Past year
Verified purchase
Exactly as described, fast shipping!
Reply from: alehaw5000- Feedback replied by seller alehaw5000.- Feedback replied by seller alehaw5000.
Hello, we're so glad to hear you had a smooth experience with your purchase!
2***a (2175)- Feedback left by buyer.
Past year
Verified purchase
WRONG PART NUMBERS LISTED IN AD, SELLER HAD ME CANCEL RETURN SO HE CAN PROVIDE ME WITH RETURN TRACKING HIMSELF AND THEN REFUSED TO TAKE THE ITEM BACK AFTER RETURN WAS CANCELED THROUGH EBAY.
Reply from: alehaw5000- Feedback replied by seller alehaw5000.- Feedback replied by seller alehaw5000.
We apologize about your experience. However, we sent the EXACT item shown in the listing, with the part # being visible. We were more than willing to exchange your item for the unit you needed, and we contacted you on 12/28 to confirm the exact part # for the OEM item that is in your car so we could begin the exchange process. We received no response from you until 1/17 when you asked about returning once again. It is apparent you purchased the wrong part & we were still willing to exchange item