|Listed in category:
Have one to sell?

Rosel Stainless Steel Pliers Can Opener 20cm Total Length Silver NEW-

Original Text
Rösle Zangen-Dosenöffner aus Edelstahl 20cm Gesamtlänge Silber NEU
EUR 44.90
ApproximatelyUS $48.03
Condition:
New
2 available / 275 sold
This one's trending. 275 have already sold.
Breathe easy. Returns accepted.
Shipping:
Does not ship to United States. See detailsfor shipping
Located in: Bocholt, Germany
Delivery:
Varies
Returns:
1 month returns. Buyer pays for return shipping. See details- for more information about returns
Payments:
     
Earn up to 5x points when you use your eBay Mastercard®. Learn moreabout earning points with eBay Mastercard

Shop with confidence

eBay Money Back Guarantee
Get the item you ordered or your money back. Learn moreeBay Money Back Guarantee - opens new window or tab
Seller assumes all responsibility for this listing.
eBay item number:250791702989
Last updated on Apr 18, 2024 05:31:58 PDTView all revisionsView all revisions

Item specifics

Condition
New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is ...
EAN
4004293127570
Herstellernummer
12757
Marke
RÖSLE
Farbe
Silber
Produktart
Dosenöffner
Besonderheiten
Manuell, Mit Flaschenöffner, Rostbeständig, Spülmaschinenfest
Material
Edelstahl, Metall
Zubereitungsart
Manuell

About this product

Produktkennzeichnungen

Marke
RÖSLE
Herstellernummer
12757
EAN
4004293127570
Upc
4004293127570
eBay Product ID (ePID)
1204701151

Produkt Hauptmerkmale

Produktart
Dosenöffner
Besonderheiten
Manuell, Mit Flaschenöffner, Rostbeständig, Spülmaschinenfest
Material
Edelstahl, Metall
Farbe
Silber
Zubereitungsart
Manuell

Zusätzliche Produkteigenschaften

Herstellerfarbe
Silber

Item description from the seller

Business seller information

Value Added Tax Number:
  • DE 815093916
Gastro-Grande

Gastro-Grande

100% positive feedback
127K items sold
Joined Jul 2009

Detailed seller ratings

Average for the last 12 months

Accurate description
5.0
Reasonable shipping cost
5.0
Shipping speed
5.0
Communication
4.9

Seller feedback (57,030)

k***n (575)- Feedback left by buyer.
Past 6 months
Verified purchase
Bin sehr zufrieden, endlich ein Dosenöffner der macht was er soll - auch bei weichem Blech - Rössle Geräte kauft man meist einmal im Leben und nimmt sie noch mit ins Grab - so gut verarbeitet, daher ist ihr Preis total in Ordnung und hier dazu noch günstig. Sehr guter Kundenkontakt und schnelle Lieferung. Perfekt.
n***f (980)- Feedback left by buyer.
Past month
Verified purchase
Ein super gutes Küchenwerkzeug. Vor allem ist die Gefahr, sich an den scharfen Kanten der Dosen zu schneiden sehr gut minimiert! Absolute Empfehlung!
7***e (10)- Feedback left by buyer.
Past 6 months
Verified purchase
Zustellung durch DHL schneller als beschrieben. Denn Dosenöffner habe ich vor vielen Jahren schon einmal gekauft, nun bin ich bei meiner Tochter(jetziger Stand:2Enkel,2Hunde🥵)ausgezogen und in eine eigene Wohnung gezogen, doch den Dosenöffner wollte sie nicht wieder hergeben. Also Neukauf! Ware war sehr sicher verpackt. Total süß das der Verkäufer als Dankeschön ein kleines Päckchen Gummibärchen an die Rechnung geheftet hat. Vielen herzlich Dank dafür und gerne wieder.
See all feedback

Product ratings and reviews

No ratings or reviews yet
Be the first to write the review.